Sovchock

Idag när jag vaknade till fick jag en stor chock när jag såg att klockan visade 14.15. Klockan är fel var min första tanke. Men nej, det verkade inte så. Jag fick genast en stor ångest "jag har sovit bort min lediga dag!!" "marsvinen har inte fått mat!!". Men efter att jag hackat grönsaker i panik och flickorna var ute på golvet och jag var avtvättat så kändes det lite bättre :) Det är ju ändå ganska naturligt att behöva sova nio timmar efter ett arbetspass.

Nu är klockan halv fem och jag har redan hunnit städa och sitter på balkongen med en kopp kaffe. Inatt tog jag taxi hem, har fortfarande inte vant mig.. Men gör det förhoppningsvis. Kvällen på jobbet var nice med ganska trevliga typer, fick även sitta i entrén och ta inträde en stund på natten, skönt för fötterna. Tjejerna är så góa. Ska ta lite bilder på personalfesten imorgon :)

Ikväll blir det nog en liten tripp till Helsingborg för att träffa en kompis, skönt att komma ut :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0