Sommarlovsdag nummer 2

Jag&Linnsi började med en fika på Ikea. Billigt som sören där! Efter mycket snack så började vi gå runt och kika på sakerna. Skönt att ventilera sig tyckte jag :) Utan en pojkvän som man kan snacka sönder öronen på så krävs det lite extra ventilation när man träffar friends :) Ganska lite förändring i utbudet på Ikea faktiskt, men hittade ett fynd i alla fall!!



Sittkudde till balkongen, tack Linn för att du övertalade mig att köpa den!! ♥

Jag köpte även värmeljus (ett måste när man är där!) och ett duschdrapperi, ni får se sen när toan är omgjord :) Det var en mycket trevlig stund men vi blev en aning förvånade när vi kom ut ur affären och klockan endast var tolv, ja så hade man hela dagen framför sig. Hon åkte till Lund och jag åkte hem, lade mig på balkongen och pressade. Så jävla gött att kunna sola när man vill!






Längtar till jag ska sola idag med, men först ska jag träna ett långpass!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0