Sommaren är här

Klockan är tjugo i tre och för mig känns det som förmiddag. Vaknade halv två. Ska åka till jobbet igen vid fyra. Imorgon blir det picnick med Linn och Carro. Börjar inte jobba förrän nio på kvällen så hinner gott och väl både sova ut och picknicka. Mamma är marsvinsvakt nu förstår ni, så det känns skönt att inte behöva ta hänsyn till någon annan än mig själv för tillfället. Ibland behöver man lite semester från sina fyrbenta vänner för att de ska ha det så bra som möjligt :)

Mammi var ju här igår. Hon hade med sig fina midsommarblommor och massa gott till vår picknick. Vi låg och solade och åt gott på Spillepengen (naturområde) som ligger här i Arlöv. När vi kom hem var jag som en död sill, så jag var tvungen att vara osocial och sova en halvtimme innan jobbet.

På söndag blir det nog träff med ett par mycket gamla vänner, ska bli sjukt roligt.

Jag önskar er alla en riktigt trevlig midsommarafton, vare sig ni firar den eller ej :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-06-25 @ 14:56:00
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0