Sommardagar

Igår började min fyra-dagarsledighet från jobbet och jag startade med en solning med Sofia, min kollega. Vi låg vid turning torso och hade det gött. Besökte chefens andra ställe, Vanna Beach, där vi åt en macka. Soft ställe :)

Denna fina dag har spenderats i parken med Linn, Louise och Louises lilla dotter Nadia. Det var riktigt härliga timmar. Efter det åkte jag till Kristianstad. Tog bussen för det är så skönt att sova på den. Även om den tar tjugo minuter mer än tåget. Väl i K-stad åkte jag till Madu för en massa tjejsnack på balkongen, sen en promenad i det fina kvällsvädret.

Nu är jag hemma hos familjen där jag ska avnjuta mina lediga dagar. Imorgon blir det stranden och kanske årets första dopp??

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0