Sommardag

Jag gav mig ut på cykelrundan innan, var inte alls långt. Cyklade runt lite där vid fälten och tog massa bilder. Sedan har jag solat på balkongen och jävlar vilken effekt. Blev typ stekt, tog på mig sunlotion tre gånger på cirka en timme. Nice. Gick till Burlöv centrum för att köpa en termos till helgen men det var dyrt VS väldigt billigt så vågade inte chansa, ska låna en istället. Bara på den lilla rundan var det först två halvfulla gubbar som flörtade och hade sig och sen några basketspelande tonåringar som visslade. Jag tror det är mina jeans som är magiska, alltid någon som visslar när jag har dem på mig, jag får en amazing jeansrumpa i dem.

Härligt med sol =) Nu sitter jag i köket och dricker saft.










Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina bilder sofie! Ville bara kommentera kommentarerna du fått, att lyssna inte.. det är ingenting annat än svartsjuka! Stå på dig.. :)



Och tack för senast! Kraam

2010-06-02 @ 22:27:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0