Shoppat

Jag och mamma åkte in till stan tidigt och började på Skopunkten, där hon hade köpt ett par översöta tygskor igår. Jag hittade de snabbt och ett annat par. Mamma sa "det måste vara första gången du klarar av att köpa skor på skopunkten på en kvart!". Tro mig, det brukar ta X antal minuter för att kolla igenom alla, prova, fundera osv. Men de andra skorna jag hittade var så SOFIE.

Jag hittade en massa fint inne i stan också, men inte så mycket på rea. Vi hann till och med med en fika innan jag tog tåget hem vid halv två. Jag handlade massa gott inne på coop så nu lagas här middag för fullt. Ska bli sjukt underbart gott.


Blommiga tygskor 149:-, ballerinaskor 199:-, skopunkten.


Närbild :)


Fodralkjol 199:- h&m


Tunnstickad lång kofta 99:- h&m. Perfekt kyliga sommarkvällar!


Väska från Aima ordinarie 350:-, rea 149:-


Vitt tunnt linne Gina tricot 99:-, korallfärgad tröja Gina tricot 149:-

Är så nöjd med mina inköp. Nu blir det mat och sen sticka och jobba natten lång.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0