Picknick

Picknick hela tiden va? Men det är ju så härligt! Jag, Linn&Carro hittade efter mycket runtpromenerande en skön plats, nära där jag var på personalfest :) Solen sken riktigt härligt! Blev runt två timmar där, en mycket trevlig stund! Sen skulle jag bege mig hemåt och ser att bussen bara går en gång i timmen.. Fick ta mig till centralen och ta tåget hem. Omständigt men tur att jag kom hem i rimlig tid, hann vara hemma en timme typ och nu ska jag iväg igen för ett arbetspass.

Jag är mucho trött idag. Var inte hemma förrän vid fem imorse. Inatt kom över tusen personer till Cuba café och vi alla i personalen slet röven av oss! Plocka glas plocka glas plocka glas, fort fort så de inte åker i golvet. Så jag är faktiskt rätt trött när jag tänker på att jobba inatt men sen är jag ledig några dagar :)






Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0