Personalfest

Igår var det perfekt väder för en grillning med jobbet. Jag mötte upp Sofia och vi begav oss mot Kronprinsen, där vi träffade på fler av kollegorna och sen gick vi till Slottsparken där det finns en stor gräsplätt, vi från cuba var de enda där. Det var en mycket trevlig eftermiddag och kväll, med brännboll, grillning och massa snack och skratt. När kvällen närmade sig började vi dricka lite drinkar och leka lite knasiga lekar. En av vakterna hade med sina två busungar på kanske 10-12 år som jag lekte med, de försökte kasta is i min tröja, det blev värsta kriget! Jag&Alex kastade lite boll med dem också, blev också ett mindre krig. Busiga killar. Kvällen avslutades hemma hos Stoffe där vi softade en liten stund. En del drog ut sen, men efter att ha umgåtts och varit ute från tre på eftermiddagen kände jag inte för att dra ut och dansa klockan ett på natten.. Men nästa gång :D

Mina kollegor är för bäst alltså :) Brudarna är verkligen toppen. Sofia, Melissa, Sara, Johanna och Emelia - supergóa.

Nu ska jag snart iväg till jobbet, men här kommer lite pics från den härliga dagen igår.




Jag&Melissa :)


Melissa, jag och Sofia.


Stoffe&Johanna


Sofie&Sofia. Det var vi som hängde mest och det blir roligt när folk ska kalla på oss eller prata om oss, "Sofie&Sofia". Inte lätt att hålla sär oss.


Vi igen och busungarna i bakgrunden.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0