Mammas present

Nu äntligen kan jag berätta om mammis present här på bloggen. Vi har hållit den hemlig i en månad och vi har fått kämpa med lögner ska jag säga er! Jag var tvungen att boka henne den 5 juni, så jag sa att det var marsvinsutställning och 2 gånger (!!) var hon på mig att hon inte hittade den på internet, lät liksom inte mig sköta det. Så i sista sekunden, typ i torsdags fick vi komma på en ny lögn och jag ringde och jag hatar verkligen att ljuga för jag inbillar mig att jag är kass på det. Men efter att ha intalat mig historien så jag själv trodde på den så gick hon också på det. Så igår kom dem och vi började köra mot Göteborg. Hon fattade inte, hon trodde nog vi skulle på någon utflykt av något slag. Så gav vi henne biljetter till Greendays konsert och satte på skivan med deras låtar. Hon blev så himla glad, helt tårögd, hon sa att hon aldrig anade det. Det var en sjukt lyckad surprise!

Hon och brorsan älskar Greenday och jag&pappa tycker de är bra vi med, fast vi inte lyssnar på dem så hemskt ofta. Vi var uppe i Göteborg tidigt på eftermiddagen och planen var att vi tänkte hitta Haga, som är den gamla stadsdelen, men det var rätt svårt så det blev under omständigheterna inget Haga, men vi spelade minigolf och hade det skönt. Sen skulle vi hitta Järntorget för vi skulle äta där på en thairestaurang som vi hittat på nätet. Och det väldigt ironiska var att tydligen låg det torget i Haga! Och i Haga var värsta chilla folkfesten med musik, grillning och massa sköna typer som satt längs gatorna, massa små secondhand buktiker och mycker mer. Så fanfanfan att vi inte bara försökte hitta dit från början. Men men, vår eftermiddag hade ju varit mysig ändå. Maten var fantastiskt god tyckte vi alla. Sen begav vi oss till Ullevi och konserten som jag bloggar om senare när jag fått bilderna från brorsan också :)





Min fina familj ♥










Kommentarer
Postat av: Sanja

Hahah näää va coolt o göra nått sånt!! Kan tänka mig att din mamma blev jätte glad =) kram

2010-06-06 @ 13:22:45
URL: http://walkinthepark.blogg.se/
Postat av: Mia

aaww vad fint gjort av er! :) Därför du inte bloggat ju haha kom på de nu. pusspuss

2010-06-06 @ 15:39:38
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Madu:)

vilken fin present gumman. upplevelser med hela familjen var en fin present! Puss

2010-06-07 @ 08:25:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0