Lärare

Linn berättade för mig idag att en av lärarna på vår gamla gymnasieskola hade hållit ett väldigt fint tal om hans klass på studentdagen och nästan börjat gråta och sagt att det var den bästa klassen han någonsin haft. Han hade även sagt att han älskade dem. Det där är ju verkligen stort.. Men det gör att jag blir så stolt över att ha gått på den skolan och haft honom som lärare, dock ej som klassföreståndare eller mentor som det kallades. Vår lärare höll också ett jättefint tal i kyrkan när vi tog studenten.. Han sa bland annat att "dessa tre år har varit som ett enda långt kafferep". Tyvärr minns jag inte så mycket mer än den meningen.

Jag är så glad att jag valde Milnergymnasiet som skola, det var verkligen den bästa tiden i mitt liv hittils. Underbar klass, underbara lärare som verkligen brydde sig om MIG som person och mig som elev, samt helt underbara vänner och skolkamrater. Den läraren gör mig verkligen rörd.


Kommentarer
Postat av: Mia

hahaha naaww, jag måste gumman.. får inte plats med allt. Ska ju köpa nytt, allt i samma.. säng, tvbänk och byrå i oljad ek :) Kommer bli fint. hihi

2010-06-15 @ 22:35:38
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Sanja

Hej, ja de är mestadels samma kockar vi har en ny i köket Ibbe heter han.. passar perfekt in i vår lilla familj haha =)

2010-06-15 @ 22:48:04
URL: http://walkinthepark.blogg.se/
Postat av: Sanja

Ja, jag har inte fått träffa dem så mkt ännu men de lilla jag har verkar dem trevliga =) Har du de lika kul på ditt nya jobb som du hade på bistro? kram

2010-06-15 @ 22:59:27
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0