Kaffedag

Idag är det söndag. Utanför fönstret syns en vit himmel. Inte sol, inte regn utan bara mellanmjölk. Har på mig myskläder. Klockan är elva och jag ser fram emot en dag med en massa gott kaffe, start av min sommarkurs - webbutveckling och kanske läsa en och annan sida ur boken Tomma burar, som sägs vara den bästa inom genren Djurrätt. Boken handlar om hur Tom Reagan tänker och tycker kring djurrättsfrågan, han filosoferar. Som jag brukar göra.

I veckan kan man börja använda sommarkortet, två månaders fri åkning för bara 485:-, som det ska utnyttjas! Ser fram emot tisdag då jag och Linn ska hälsa på Louise och lilla bebben. Ska njuta sista dagen på denna veckan och veckan som kommer, kommer att bli så jädra bra, det känner jag på mig!


Dilshad skulle ta foto på mig (mars. 09) och blev sur på mig för att jag tuggade hela tiden, därav skrattet!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0