Insnöad

Denna dag har varit jävligt seg och allmänt jobbig. Känner mig lite nere.. o lite irriterad på mig själv för att jag är så himla naiv. Borde veta bättre. Men å andra sidan så vill jag inte heller bli sån som tror det värsta om alla.. Jag är redan väldigt svår att komma inpå livet och det tar mig en mindre evighet att verkligen lita på någon. Så om jag ska börja tro det värsta om alla kan man nästan säga att mitt sociala liv skulle vara nära konkurs. Men dock, ibland tycker jag verkligen att jag kunde varit lite mindre naiv och sen finns det ju andra delar av mig som jag verkligen skulle vilja tog det lugnt, men som jag helt enkelt inte kan kontrollera. I mitt inre pågår ett mindre krig mellan förnuft och känsla och jag har ingen aning vem av dem som kommer vinna.

Ja du. Man är sannerligen inte perfekt. Ikväll ska jag ut och ta en drink med Linn, ska bli jädrigt skönt. Egentligen skulle jag vilja ta en drink i ett kloster för att slippa all kontakt med det motsatta könet men det går väl när jag väl kommer ut :p

Ska masa mig till affären, måste förfan komma ut ur mitt näste lite.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0