Godmorgon lunch

Hej alla! Såg att mitt förra inlägg aldrig publicerades igår. Hamnade visst i utkast. Det var sjukt mycket folk på Cuba café igår. Tydligen var det en konsert i folkets park och efter den välde det in människor. Riktigt trångt, fick tränga sig förbi inne i lokalen, där ute var det lite bättre plats. Kom hem vid fyra, som tur var kunde jag sova ända till halv tolv idag! Riktigt skönt.

Nu har jag fem timmar lediga innan Linn kommer o sen jobbet vid halv tio ikväll igen. Ska handla i eftermiddag, bland annat en ny sopkvast för det är något som deffinitivt behövs i detta hushållet. Men just nu ska jag bara slappa framför datorn.

Ha en underbar fredag!

Jag vet, ett jädrigt trist inlägg.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0