Ett på natten

Jag är pigg som en mört. Är det så man brukar säga? Hmm. Jag vet inte varför.. Kan det bero på att jag drack kaffe vid halv sju? Min kropp är sick att suga i sig allt koffein.. Den har kanske inte förstått att man ska kissa ut det. Men jag får lägga mig och tänka på något trevligt tills jag somnar.

I eftermiddag har jag gjort ärenden på internet, städat och nu ikväll tog jag ett bad med tända ljus och tittade på Bella&Tyra-show. Har verkligen tagit hand om mig och mitt hem idag känner jag.

Imorgon är det inte mycket på schemat men träning! Har längtat efter det.


Såhär glad är jag när jag får kaffe, men jag är inte så glad några timmar senare när jag sprudlar av energi så det sprutar ut ur öronen och näsan på mig!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0