Dag med Madu

När Madu kom började vi med en fika. Hon tyckte mina missbildade muffins var goda, så, det är inte utsidan som spelar roll. Snackade en massa skit och tog det lugnt, sen tog vi en runda till köpcentrumet, Burlöv centrum.. På vägen såg vi en minigris i koppel, det sötaste jag sett på länge. Visar foto sen när jag får dem av henne! Hon shoppade massa fina saker, åh vill också ha råd att shoppa!

Meen skatten kom idag såg jag på facebook och alla vänners statusuppdateringar. Fick 7000 så det var gött! Nu har jag en del på e-kontot så blir förhoppningsvis en resa i sommar. Har massa roligt som jag hoppas händer. Grillkvällar, tjejträffar, party, stranddagar och förhoppningsvis en massa roliga arbetsdagar. Första dagen imorgon och jag kan inte säga hur nervös jag är.






Gänget från Bistro. Hoppas på lika underbara kollegor på Cuba café! :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0