Burlövsfestivalen

Igår började Burlövsfestivalen precis ett stenkast från min balkong. Jag hade bjudit hem Linn och köpt cider, alltså laddat för en trevlig kväll med en tur på festivalen innan jag skulle iväg o jobba. Då ringde chefen min och frågade om jag kunde börja klockan 20.oo istället för 22.oo. Så det var bara att ställa in planerna och ge sig iväg tidigare.

Var inte hemma förrän närmare fem imorse.. Fick skjuts av Alex :) Väldigt snällt. Det är lika ljust då som när klockan är halv fem på kvällen/eftermiddagen. Lite svårt att somna när det är ljust när jag kommer hem. Konstigt nog behöver jag bara sova sex timmar sen är jag fit for fight igen. Nu ska jag ta en dusch för jag luktar blä och håret är trassligt. Sen blir det väl några koppar kaffe och djurrättsläsning i denna underbara bok jag börjat läsa - tomma burar :) Sen till jobbet igen klockan fyra. Jag hoppas att det kommer mer folk idag så det blir mer ruljans i att plocka glas!

Jag är glad.


Bild från min balkong igårkväll

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0