Andra jobbdagen

Klockan är tio. Nu skulle jag egentligen slutat, men eftersom att vi inte alls haft mycket att göra hela dagen så fick jag sluta klockan åtta ikväll. Det är på grund av den jädra blåsten som vi inte haft mycket gäster tror jag, värsta höstvädret idag ju. Jag jobbade med en väldigt trevlig kille och en supertrevlig tjej så det har varit okej fast det har varit så mycket dötid.

Den 21 ska vi alla ha grillkväll, ska bli sjukt roligt! Fick mitt schema också och jag jobbar faktiskt ganska mycket - nice. Trivs skitbra än sålänge.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Jessie - 22 år & mamma till Jacob 2 år

Tack snäckan - det värmer:D Usch ja vilket väder - vart är sommaren?? Va gott med grillning det ska bli den 21 :D

2010-06-13 @ 00:09:11
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0