Underbar ledig dag

Åtminstone var kvällen igår väldigt kul! Jag var med Dilshad på Rusta först, där han köpte Buzz på rea. Sen fick han för sig att vi kunde grilla på Spillepengen, så det blev till att köra till affären och köpa massa gott. Vi kom till Spillepengen när solen höll på att gå ner, helt rosa.. Vi hittade en perfekt plats också med utsikt över stranden där alla fåglarna är. Det är ingen människostrand, utan en fågelstrand.

Vi hade det hur mysigt och kul som helst och maten blev skitgod. När vi precis ätit klart kommer det en insekt som typ attackerar mig och jag skriker och springer och fäktar och han efter och fäktar också.
Jag: Vad är det för nåt!?
Han: Jag tror det är en ollonborre! Kom, vi sticker! Innan det kommer ännu fler.
Jag: Ja, vi sticker härifrån.

Så vi bara trycker ner alla grejjer, tallrikar, skräp, bestick och allt i en påse, drar ihop filten, häller massa läsk över grillen och kutar därifrån. Måste varit världens snabbaste nerplockning. Under tiden skrattar vi sjukt mycket över faktum att vi är så jävla rädda för ollonborrar. Sen springer Dilshad före mig i backen med filten över huvudet och synen av det får mig att skratta medan jag ska försöka springa i uppförsbacke. Vi kommer till bilen, slänger in alla saker, jag sätter mig och då skriker Dilshad till och jag ser ollonborren utanför dörren. Får panik och skriker att han ska stänga dörren snabbt. Så han hoppar in och lyckas stänga. Herregud vilken panik! Det roliga är att vi är lika rädda båda två för dem. Speciellt att de ska borra ner sig i mitt hår är jag rädd för!!

Sen stack vi i alla fall hem och spelade Buzz (i svartvitt för hans playstation är sönder) och hade det skitkul. Buzz är riktigt kul.

Inatt sov jag tolv timmar. Men det är bra att ha sovit ut inför ikväll. Idag blir det nog inget mer än att gå till Burlöv centrum en runda. Trist att vara utan sällskap!

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHA aaaaw, kan se de framför mig hahaha vad roligt och äckligt.. brrr hatar dom med. Fy! Finns inget äckligare hahaha

2010-07-27 @ 16:34:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0