Tipp

Jag har inte hämtat ut min dricks sen jag började jobba. På Bistro fick jag typ 1000 spänn på hela sommaren och här är vi hur många som helst som ska dela så jag trodde inte jag hade så mycket än. Men när jag hämtade den hade jag 1200! Jag ska spara allt så blir det kanske 4000 på hela sommaren, kanske mer. Och mina drickspengar är holy. Inget tråkigt får göras med dem, endast roliga saker. Första sommaren på Bistro använde jag dem till en campingsemester med min dåtida älskling.

Denna sommaren vet jag inte vad jag ska använda dem till.. Men regeln stannar - endast roliga saker!


Dricks förra sommaren. Där var det tjugor istället för hundralappar.

Kommentarer
Postat av: Sanja

man kanske ska byta restaurang :P haha // kram

2010-07-05 @ 11:42:46
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0