Summertime

Det är verkligen äkta sommar nu, har varit sol i flera dagar i rad nu ju, ja till och med veckor snart. Igår var en supernice dag på jobbet. Eller kväll får man säga. Alltid kul när jag jobbar med Sofia! Hon&jag jobbar bra ihop också, bra kommunikation. Fick även lära upp en ny också, fast jag själv är ny. Det var så mycket att göra att hon fick hoppa in i det ganska snabbt bara, hann inte lära henne så mycket.

Skulle gå till coop en runda för att bland annat säga till om ett skaft till sopskyffeln som jag köpte häromveckan. Det fanns nämligen inget skaft i förpackningen. Vilket projekt. Det var ingens avdelning. Blev lotsad runt av en praktikant där och fick prata med halva personalstyrkan. Men nu har jag ett skaft. Köpte även hårsnoddar.. Vad är mysteriet med snoddar? De försvinner i tomma intet.

Just nu sitter jag och njuter på balkongen, så jävla skönt och har blivit riktigt brun också. Det gillas.

För övrigt så leker livet som det ska göra på sommaren. Bara tar en dag i taget och ser var livet för mig :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0