Söndag

Ikväll på jobbet var jag så himla trött att när jag tog paus ville jag sova på plats. Som tur var fick jag sluta innan jag hann somna. I fredags var det inte så hemskt mycket folk på nattklubben men sjukt mycket folk innan på kvällen när vi serverade. Och igårnatt (lördag) var där över tusen pers på Cuba café så då var det work work work och städning i en och en halv timme efter vi hade stängt.

Annars idag har jag varit på stranden med ett par kompisar, det var roligt! Lomma strand blev det. Vattnet där är sjukt skönt, det är så underbart att bada i havet tycker jag! Speciellt eftersom man inte brukar kunna göra det i Sverige.. Jag fick faktiskt en rejäl trosmarkering idag så brännan förbättras åtminstone :) Det var en riktigt härlig dag, sen började jag jobba halv sex och efter en dag i solen och endast sex timmars sömn var jag som sagt väldigt trött.

Nu är klockan tjugo i två och jag ska sova ut rejält. Imorgon blir det personaldate i någon form och Shrek på bio :)


Lefkas 2008

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0