Soffmys

Vet ni hur längesen det var jag låg i soffan och degade framför tv:n? Det var ett bra tag sen kan jag säga. Har lyssnat på Enrique Iglesias förhandslyssning på albumet som kommer onsdag. I´m gonna buy it soo bad.

Idag var jag ute med en mycket nära vän, var på Möllans dag och fikade i solen. Riktigt varmt. Möllans dag var vid väderkvarnen (eller mölla med andra ord) här nära mig, där hade de ordnat uppträden, fika och marknad. Sen åkte vi till Lomma vid fyra-tiden och åt pizza och sen gick vi till stranden. Spelade strandtennis och badade ett kvällsdopp vid sex ungefär. Så jävla härligt i vattnet!

Det måste varit uppmot 30 grader idag. Termometern visade 33, men det kan varit direkt i solen. Detta är ju bara för härligt.

Inatt blir det en lång natts sömn.

Ha underbara sommardagar!

Ursäkta att det är dåligt med bilder!

Kommentarer
Postat av: en nääära vän =)

hellu....tack för att jag är din vän =) vore inte lätt att inte vara din nära vän =$ kraam

2010-07-05 @ 18:18:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0