Segt

Idag har jag haft en ledig dag, vilket inneburit god natts sömn, städning och gjort fint här hemma. Träffade Melissa i stan vid fem, tog en fika, snackade massa skit, gick en runda och vips var klockan nio och jag drog hem. Resten av kvällen har jag tragiskt nog spenderat med att försöka fixa mitt internet. Det är en grön lampa som blinkar istället för en blå och jag vet inte vad felet är men det går otrooooligt segt. Kommer inte ens in på vissa sidor och det kommer upp "sidan kan inte visas".  Laddade ner en uppdatering som tog mer än en timme och när den väl kom så fungerade den inte.. Håller på att ladda ner en till som kommer ta sammanlagt två timmar och om den inte funkar kommer jag att bli förjävla sur. Jag blir så jävla irriterad på tekniska prylar som inte funkar som de ska och ingen att fråga heller =(

Imorgon blir det beachen med Linnsi innan work. Här får ni se lite bilder från utekvällen i tisdags:






Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0