Rolig kväll

Jag och Linn tittade som sagt på Eclipse igår. Den var suveränt bra!! Den varade 2 timmar och när eftertexterna kom så kände jag "va?? redan?", trodde den skulle vara en halvtimme till eller något. Riktigt bra. Precis som de andra två.

Efter bion mötte vi upp Melissa och hennes tre kompisar på Cuba. När jag kom in kom chefen och ville snacka med mig. Som den mesen jag är blev jag såklart nervös haha. Men tydligen var det så att Sofias lön hade skickats in på mitt konto. Så nu ska jag skicka tillbaka dem till henne. Inte det roligaste med tanke på att jag verkligen inte varit sparsam sen jag trodde jag hade fått lön.

Det var sjukt lite folk på cuba café men mitt sällskap var roligt iaf, massa flams och skratt och goda drinkar. Vid halv två bestämde vi oss för att dra mot båten för att möta upp andra kollegor. Bara vägen dit var sjukt rolig haha. Eftersom vi var fem tjejer var en tvungen att sitta i bagaget och ingen ville ju och det såg verkligen kul ut när Melissas kompis satt där bak och åkte! Vi gick dock aldrig in på banken eftersom vi inte ville betala mer än 100 spänn för en timme. Istället hamnade vi på någon riktigt trist efterfest så vi stack hem efter bara en stund.

Riktigt rolig kväll! Nu ska jag snart bege mig mot jobbet. Enriques skiva kom idag och jag kan inte köpa den förrän imorgon. Okej, riktigt löjligt förmodligen men jag ville ha den på releasedagen! Imorgon ska det dock pumpas Enrique ur högtalarna här hemma!

Tog inga foto igår men Melissa gjorde så ni får kanske se dem sen!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0