Marknad och kvällsmys

Att komma hem var mysigt som vanligt! Det var lugnt med folk på kiviks marknad faktiskt, inte så kaotiskt som det brukar vara. Jag köpte dock inget förutom ett par solglasögon och lite laktrits. När jag hittar nåt jag gillar så tänker jag att jag kan spara pengarna om jag kanske hittar något annat. Så störigt, för det blir ju aldrig så att jag köper något. Aja lika bra. Men solglasögonen var nice. Jag har alltid sagt att jag inte passar i det.. Så envisades mamma och pappa så jag provade ett par och de sa att de var skitfina på mig så köpte dem utan att egentligen ha kollat hur jag såg ut i dem. (men det såg bra ut när jag kollade sen hehe)

Ikväll har vi suttit på den nyrenoverade altanen och spelat yatzy. Nytt golv, nya möbler, ny dekoration, riktigt fint allting! Vi alla hade också värsta turen med tärningarna idag, sådana dagar e nice :) Sen har jag fått värsta skrattattacken på grund av en väldigt intern anledning men det är så jävla kul att få sådana attacker.

I övrigt.. roliga planer :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0