Lovely

Igår på jobbet var en bra kväll. Otroligt lite gäster. Jag städade en massa och sen snackade jag skit med kocken Robbie och Sofia.. På bussen till jobbet var en jobbig man som flörtade med mig fast jag försökte visa att jag inte var intresserad! Han frågade tusen frågor om mitt liv, jag ljög lite. Måste börja ljuga mer. Från och med nu heter jag Sofia och bor vid nobelltorget. Jag jobbar på Mcdonalds i triangeln.

Men anyway vår kock är även frisör så jag frågade vad det kostade att klippa sig hos honom och han sa 600 egentligen, det är visst en riktigt fin salong. Men han sa att han klipper mig gratis om jag gör reklam för salongen till vänner. Of course. Vilket klipp. :p. Ska även få köpa megabilligt balsam. Han är jättesnäll.

Vi stängde redan ett igår på grund av det lilla folket. Idag är jag ledig till halv sju. Ska bara vara hemma och ta det lugnt, tvätttid nämligen!

Kommentarer
Postat av: Sanja

hahah, jaa ibland är det kul o hitta på andra liv om sig själv!! =) kram

2010-07-02 @ 14:44:43
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0