Helg

Nu är jag åter ledig i några dagar. Jag ser ut som en mörbultad boxare typ. Har inte sovit totalt bra någon natt.. Kommit hem närmre fem varje dag. Sen jag skrev har jag varit med Linn. I fredags fikade vi en kvällsfika och sen gick vi till cuba café och satt där en stund med total skrattsjuka tills jag började vid nio.

Igår skulle jag gå upp vid elva för att möta Linn och några andra vänner för bad o sol.. Så vaknar jag tio minuter innan jag ska möta henne. Blir panik. Paniktvätta håret, panikpacka väskan med arbetskläder o allt för jag skulle direkt till jobbet sen. Panikkoka havregrynsgröt.

Efter en halvtimme mötte jag upp henne och vi begav oss mot Ribban (Malmös strand), för att efter en stund åka till Bo01. Vi skulle stannat vid ribban, men våra vänner ville till bo01. Där finns bara en brygga så man får hoppa i djupt hav och simma. Scary! Haha. Blev två-tre dopp i alla fall. Efter två timmar typ begav vi oss mot Linns jobb (hotell) för hon skulle börja jobba och jag fick byta om på en nice hotelltoalett innan jag begav mig mot jobbet. Blev mat och alkoholfri drink innan jag kickade igång. Hade sjukt ont i huvudet i stort sett hela kvällen trots att jag drack som en idiot. Har slarvat som fan med maten. Det funkar inte när man har ett busy life. Men det kommer aldrig mamma få veta. Tihi.

Jag skulle egentligen till stranden med Madu idag men vi hade missförstått i vilken stad vi skulle ses så blir bara hemmadag idag trots vädret, är sjukt trött efter allt jobb så behöver nog vara hemma lite.

Hörs !

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0