Hej alla glada :D

Igår fick jag sluta redan klockan tio. Jobbade bara fyra timmar, men det kändes som ett tag ändå. Det var otroligt lugnt faktiskt. Eftersom jag klunkat kaffe och mentalt (med hjälp av en sovmorgon till klockan ett) förberett mig på ett nattpass kändes ju klockan som sju för mig när jag slutade. Benen spritte och jag var hur pigg som helst. Men eftersom Linn är i Stockholm och mina kollegor, som också är nattmänniskor, jobbade, så hade jag inget annat val än att åka hem. Kände inte direkt att man kan fråga vem som helst om de vill ses klockan halv elva på kvällen.

I eftermiddag tog jag mig till Burlöv centrum en runda, precis när jag köpt mig en godsak till kaffet och var på väg hem igen, stötte jag på Dilshad och Pish, hans bästa vän, som skulle ta en kaffe så de bjöd in mig att ta en kaffe med dem. En trevlig fika :)

Nu ska jag snart till work igen, det blir inte så mycket action att berätta för er.. Här kan ni se mitt jobb :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0