Happy day

Idag regnar det, vilket jag tycker är övermysigt för det var längesedan. Regn innebär också kanske lite folk på jobbet och det gillar vi ibland. Sen ska jag städa för det behövs här hemma.. Sen ska jag svara på min kusin Mys brev som jag varit väldigt seg med att göra! Igår pratade jag med mormor vilket var otroligt skönt. Jag fick så dåligt samvete att jag inte hört av mig, har haft så mycket för mig hela tiden att jag helt glömt bort. Men på måndag ska vi ses.

Tjurfäktning har blivit förbjudet i Katalonien, en spansk provins. Jeaajjj på det! Det är en så grym tradition och jag är så glad att den har blivit förbjuden på åtminstone ett ställe. Dessutom tror jag att jag var med och skrev på de 50 000 namnunderskrifterna som de fick in. Där ser man att man kan göra skillnad med en underskrift, även internationellt.

Chefen vill prata med mig om hösten, känns spännande. Nej, har ingenting att klaga på nu, allt är bara great!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0