En dag med Linnli

Igår tillbringades eftermiddagen med Linnsi. Vi tog en cola på Waynes och snackade massa skit, sen gick vi och satte oss vid kanalen och fortsatte snacka skit. Solen stekte så vi gick mot Slottsparken och köpte varsin twisterglass, så himla god! Gick rundor lite i parken och pratade om allt möjligt. Jag hann till och med få en middag bestående av pizza med henne innan vi skiljdes åt.

Det var en riktigt härlig dag gumman :)

Idag vaknade jag tidigt och var hungrig som en varg. Min hand typ darrade när jag skulle dricka. Så nu är jag full av frukost och ska bege mig mot familjen när jag känner mig klar! Vi ska på Kiviks marknad :)Förresten fick jag parkeringsböter igår, jävla skit! Vi har p-skiva här och jag visste inte att man måste FLYTTA bilen och inte bara vrida på p-skivan. Bah. Men 300 kr, jag kom undan lindrigt!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Linnliii

Detsamma gumman! <3 Tack för en riktigt mysig och trevlig dag!! Ha så kul hemma i tollarp ;)

2010-07-20 @ 11:28:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0