Balkongfest

I tisdags fick jag ett infall att jag ville ha fest på onsdagen och skickade ut lite sms till vänner. Nio tappra vänner dök upp!

Jag kan inte säga annat än att det var en supertrevlig kväll på min balkong. Folk kom överrens, snackade och hade roligt. Det blev lite trolleri och andra klurigheter också innan kvällen avslutades. Det var speciellt roligt att se två personer komma överrens ;)

Eftersom folk inte vill vara med på bild på internet på grund av avundsjuka flickvänner och vänner så blir det inte så många bilder men här kommer några!


Dilshad och Malin! ♥


Rolig bild på mig och Linn :D


Us again


Här är en som inte ville synas



Roligare blir det inte här i bloggen!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0