Äntligen min

Fick äntligen Enriques skiva i min hand och här är delar av texten som fanns i detta albumet:

 

 

"Euphoria to me is finding heaven on earth. Taking joy in the great events and smaller moments in your life. No matter where the road takes me, no matter where I go, I will always cherish the feeling of coming home.

 

Returning to my small corner of the world, to rest, and spend a perfect afternoon with my old and loyal friend

Grammy.

Through thick and thin, highs and lows, roars and whispers, thank-you Grammy, for always running down the drive when you hear the car pull up and welcoming me back… to heaven on earth.

 

This album is dedicated to Grammy
-  someday we´ll be together again."

 

Detta gick rakt till botten av mitt blödiga lilla hjärta. Att läsa detta i Enriques skiva var verkligen oväntat och gjorde mig ännu mer rörd än jag annars alltid blir av liknande texter. Det är precis ett år sedan jag kände samma känsla som honom och sådana här texter eller dikter får mig alltid att tänka på Shelly. Det finns inget vackrare för mig än kärleken mellan ett djur och en människa, en oändlig, obeskrivlig och oförstörbar kärlek.

 

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0