Weird blogs

Jag läser några stycken  bloggar... Och det slog mig nyss vilka twistade tankar folk skriver ner i bloggarna. Och vad olika vi människor är innerst inne. En skriver så fruktansvärt negativt. Klagande hit och dit om allt möjligt. När h*n fått det ena, vill h*n få det andra osv, osv... Alltid negativa inlägg. En annan skriver väldigt mysko grejjer.. verkar som att h*n döljer något mord eller nåt?! En tredje skriver som om bloggen vore det mest seriösa i universum med exakta detaljer, fläckfritt ordval, stavning och sanningshalt.

Då tänker jag... Vad faan tänker folk om min blogg??

Haha om jag får gissa... En low-life girl som inte har bättre för sig än att städa och lägga pärlplattor.

Hahaha.




Kommentarer
Postat av: Smiiiiile =D

hahahahahahahahahahahhaa så fucking söt du är på bilden min lilla ängel !!!!!!! hahaha jag har fan inte sett den innan !? kanske tillochmed jag som tagit den bilden =S kyss

2010-01-18 @ 06:00:23
Postat av: Anonym

din blogg är STÖRT SKÖN!

2010-01-18 @ 13:26:51
Postat av: Sanja

Ja! En sak är i alla fall säker, din blogg är rolig och skön att läsa. Hahaha inte de minsta som dem du skrev om!! Kram

2010-01-18 @ 15:24:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0