Uppe me tuppen&rädda ankor

Typ inte. Jag gick upp nio och det kändes som klockan var sju! Det är helt mörkt förstår ni i min lägenhet. Ska åka om typ en timme till Malmö och träffa Elmi&Carro. Kul :D Mina gamla klasskompisar. Saknar dem som fan.

Igår var Linnsi här och vi hade tjejsnack, drack té och jag bjöd på mina kakor. Haha kul när hon tog första tuggan och typ inte kunde bita i den. En del kanter på mina kolakakor kräver kindtänder. Men jag bara säger "kolakakor skaaa ju va lite hårda". Så kommer man undan med det ;) Tråkiga saker som sker just nu men en sak som åtminstone är roligt är att vi ska träna tillsammans nångång inom en vecka. Hoppas jag. Vi har träningskort på samma gym, men får se var vi tränar sen för hon flyttar om några veckor.

Drömde inatt att jag&Linn räddade några ankor som de hade ställt som någon slags reklam vid äggen i affären. Vi sa till dem att komma och så följde de efter oss ut ur affären. Sen var det plötsligt jag&Dilshad som hade räddat ankorna och vi letade efter någon fin sjö att släppa ut dem vid. Vi hade de i en väska. Så hittade vi ett skitfint ställe och släppte ut de ur väskan. De var helt avtuppade där inne nästan men de blev så glada när de såg frihetens ljus :) Vi ska se the cove ikväll förresten. Förhandsvisning för Djurens rätts medlemmar. Den filmen som handlar om delfinhandel. Jag kommer gråta. Den kommer på bio inom en snar framtid.

Ja, det var väl alles. Är glad idag!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0