Two days with love

Nu är jag tillbaka här i bloggen! Min kära pojkvän har inte jobbat nu när det är så kallt så han har varit hos mig idag&igår! Igår så kom han väldigt tidigt på morgonen och vi åt frukost ihop, sen åkte vi till Hornbach. Det är en riktigt bra affär faktiskt! Jag skulle egentligen ha lite träbitar för att bygga en pyramid till marsvinen. Haha, ja jag letar hobbys nu när jag har så lite skola. Hittade inte det men hittade dock två stycken canvastavlor. Ska måla själv! Ska handla färg och penslar nu också. Spännande! Jag är rätt kreativ av mig, men inte så duktig hehe. Så ska bli spännande att se hur det kommer se ut haha. På Hornbach finns också ett jäkligt stort urval av väggdekorationer för er som letar! Fanns minst 10 olika motiv. O massor av duschdraperi och tavlor så åk dit om ni letar inredning. De har snygga grejjer.

Igårkväll sen när älsk skulle hem så skjutsade han mig till Malin&Madde. Vi spelade Yatzy och kollade på Victoria secrets fashionshow. Fan vad vackra tjejer. Det var en supertrevlig kväll!!

Idag har jag och Dilshad tagit det lugnt här hemma. Spelade lite svart&vitt playstation. Färgen funkar inte när vi spelar här på min tv, vet inte varför. Lite svårt att se men kul ändå! Sen spelade vi TP och fikade och hyrde lite filmer.

Ikväll är jag dock ensam för han blev inbjuden till en killkväll med sina gamla polare. Får se om det finns nåt bra på tv. Men helt ensam är jag inte, har flickorna här ju :D


Kommentarer
Postat av: älskling <3 älskling

hahaha alltid trevligt att vara med dig min ängel, vad hade jag gjort utan dig....hmm...jo det kan jag säga dig..här är ett par ex..



jag hade festat som en gris..

jag hade inte haft någon att ödsla min tid på =P

jag hade sluppit gnäll gnäll gnäll...

jag hade.......................



hehe neeeeeeeeeeeeeeej jag skämta, jag vore en tråkig människa utan dig =$ har haft två underbara dagar med dig snygging, och hoppas på fler, men jag lovar, skall ej skolka mer för att träffa dig =P



kanske om det blir så pass kallt att dom skickar hem oss, men den chansen är nog 1 på 135346235......vilket är väldigt dåliga odds !!!



men iallafall, ska försöka fixa lite brädor till dig fetknopp, och en såg också, sen får du ha ditt lilla roliga, ska fixa lite sandpapper till dig också så du kan finslipa din mun, du har börjat bli väldigt ful i mun på senare tid =P hihi



kyss kärlek, nu skall jag sluta bry mig om dig och göra något med mitt liv för idag =) <3

2010-01-08 @ 19:58:29
Postat av: linnsan

Tack för tipset:) Har aldrig varit på Hornbach faktiskt haha, men då får man dra dit nu.. Är i Tollarpaa nu, hem i morgon igen. Får ses snart igen sweet. Puss på dig

2010-01-08 @ 23:25:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0