Tulipaner



Som ni ser fick jag idag tulpaner. Och ni minns att jag hade på min "jag-har-aldrig-lista" att jag aldrig fått tulpaner. Fick dem av mor!

Familjen var ju här som ni förstår. Innan de kom storstädade jag, så det skulle vara fint hehe, sen gick jag ut i den iskalla kylan och blåsten och handlade. Köpte nåt nytt té som lät gott. Indian chai, äpple med kryddor. Framförallt var paketen snygg, det var nog det som lockade. Vi bakade scones (fan vad gott det är!!!) och spelade Yatzy typ tre omgånger hehe. Sen satt vi bara och snackade o kollade på tv. Lite svårt att veta vad man ska göra..

Igårkväll gick jag&Dilshad hem till Malin en runda där hennes pojkvän också var. Vi spelade lite spel och drack lite cola, sen kollade vi på en skitbra film som hette "Taken". Riktigt grym film. Gillar Malin skarpt :)

Jaja, nu ska jag faktiskt göra ett parti biffar haha. Ska frysa in, så ska börja nu. Vegetariska förstås.



Kommentarer
Postat av: AaBbCc

jag har inte läst inlägget ovan, man jag antar att det handlar lite om hur fucking kladdiga dina biffar var =D hahaha och hur bra dom blev =) seriöst så var dom jävligt goda tyckte jag...pushaaj

2010-01-18 @ 05:56:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0