Solen skiner



Miss January från "Kalenderflickorna"
Jag är lite seg idag känner jag. Gårdagen spenderades med The-hills-tittande halva dagen, tvättning och sen storhandling på Maxi. Fick låna pengar av mitt sparkonto, var tvungen att storhandla igår haha. Köpte jättemycket, känns skönt att ha saker hemma när jag vill laga något recept som jag hittar. Behöver inte begränsa mig så mycket. På tal om pengar så drömde jag inatt att jag tittade på mitt konto och såg att jag bara hade 1200 kvar fast det var den 25, idag då. Usch, mardröm. Jag tror inte jag har fått mina pengar idag, seriöst. Och då blir jag sur!! Honey var också här igårkväll efter handlingen. Jag lagade mat till oss, som inte blev god, tyvärr. Inte mitt fel utan receptets. Sen blev det massa mys och prat och när han gått tittade jag på I en annan del av köping och sen Kalenderflickorna, så jädra skön film!

Ikväll börjar skolan. Känns konstigt. Var ju mer än två månader sen jag var i skolan.. Och nu har volontärverksamheten dragit igång igen, så ska dit på torsdag. Allt drar igång nu, så jag hoppas jag kan komma in i det när jag haft semester så jädra länge!

Måndag idag i alla fall och en helt ny vecka. Kommer bli en toppenvecka :) Nu ska jag kolla över mina pengar, sen min mail och sen ska jag väl byta om från pyamasen jag sitter i!

Må gott!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0