Mysig middag

Enjoyed my picture? Haha tyckte den va lite kul. O vet ni hur jag hittade den? Jag och Dilshad spelade frågespel och frågan handlade om albatross, då ville vi se en bild på en sådan och resten är historia :D

Middagen på vegegården var supergod! Asiatisk vegetarisk mat. Buffé vissa tider varje dag. Väldigt god buffe med massa olika grytor med sojakött a´la kyckling eller a lá biff. Friterad anka och friterade räkor. Allt är vegetariskt. Jag tyckte det var äckligt att smaka anka även om det var vegetariskt i och med att det ju troligen smakar likadant som en riktig anka och jag gillar ankor. Hehe. De friterade räkorna smakar exakt likadant som riktiga räkor. Jag vet inte om jag smakat skillnad. Sen har de gjort det så att det ser ut som riktiga räkor, biffen ser ut som biffbitar, kycklingen som kyckling. Riktigt coolt och gott och nyttigt! Restaurangen är också mysig och stor. Vi fick glass också till dessert, sojaglass. Mycket godare än vanlig glass var den, för vaniljsmaken var mycket starkare i denna. En buffé med dessert kostar 118 kronor.




Inte världens bästa bild haha men blev inga bra på mig.

Efter maten blev det lite spel som jag skrev ovan och lite pussar i soffan innan han gick.

Kommentarer
Postat av: vely good

Dom har verkligen god mat, väldigt god ! men du har inte glömt en grej, vad i helvete har du för smak vad gäller bilder på mig ?! ser antingen ut som att jag skiter ner mig eller så ser jag verkligen depremerad ut !! aaah fan o du klagar på bilderna jag satte upp på facebook på dig =D aja....kyss

2010-01-13 @ 06:03:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0