Mobilkul

Har du pussat nummer 2?
Neej, en gammal killkompis!


Vad har du för relation med nummer 20?

Det är mitt fastighetsbolag. Love them ;p


När ska du träffa nummer 30?
Imorgon, its honey.


Är nummer 18 söt?

Ja, det är min brorsa. Väldigt söt ;)


Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Simon på Bistro, jävligt bra servitris men kaxig var mitt första intryck.

 

Har du gått på bio med nummer 4?
Vaktmästaren i skolan... Neej?


Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Ja, min pojkvän så det gör jag gärna!


Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Älskling igen (har fyra nr inlagda på honom). Vi pratar oftast om.. livet.


Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

En kollega från Bistro, självklart skulle hon få en go kram!


Gillar du nummer 14?

Pizzabagaren på Bistro, ja, han är härlig.

 

 

Kopierat från lillablondy.blogg.se


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0