Kurser

Vet ni vad jag tycker? Det är så synd att kurser är så sablans dyrt! Jag skulle vilja dansa en hel massa olika danser, skulle kunna tänka mig att gå på någon kurs där man lär sig något hantverk osv. Men en kurs kostar 900 och uppåt. Har jag fan inte råd med. Får la nöja mej med gymmet..

No, nu tror jag att jag ska pyssla lite med pärlor och göra ett nytt muggunderlägg. Ikväll blir det troligen middag med min kära pojkvän på Vegegården, Malmös vegetariska restaurang. Hoppas det blir gottans!

Ha en bra söndag everybody!

Kommentarer
Postat av: Sanja

Jag har me velat göra de ett tag nu, man får så fin kropp av att dansa samtidigt som det är roligt. Det är verkligen suck över att det ska vara så dyrt. :(

2010-01-10 @ 14:29:54
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0