Konstig dag

Jag vaknade kvart i tolv idag och efter lite städ och frukost och uppfräschning från nattens svettiga timmar så kom föräldrarna. För er som inte uppfattat det så bor de alltså 8 mil från Arlöv/Malmö. Vi hade en trevlig stund. Pappa blev sur för att jag sa att jag infört en ny regel i min lägenhet:

När jag bjuder på fika så ska vi använda mina favoritkoppar!
Detta är en regel som varken han eller Dilshad, som också kom på fika,  uppskattade. Men nu är det såhär att jag aldrig kan använda de kopparna för när jag och Dilshad fikar så vill han aldrig använda dem, de flesta av mina vänner dricker inte kaffe.. Anledningen att karlarna hatar dem är för att de inte får plats med fingrarna i örat på koppen. Men jag vill inte bjuda på kaffe i Ikea-muggar, trist. Så jag dukade fint med dem, mjölkkannan och kakfatet, superfint.

Haha kul att plåga mina gäster men som jag sa, man får ta seden dit man kommer ;)

Blev lite trevligt snack innan de körde hemåt igen och Dilshad stannade kvar.. Vi började spela Donkey kong vid klockan fem och nästa gång jag kollade på klockan .... 19.00! Tiden rusar när man spelar. Kvällen ska spenderas i soffan tittande på I en annan del av köping och A lot like love klockan 21.00 på femman tror jag.

Hörsch!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0