Julklappen funnen

Äntligen släppte någon brevbäraren ur gisslansituationen och han kom med Dilshads julklapp. Beställde den 3 december och den kom idag. Jaaaa, då vet man det till nästa gång!

Jag är dock inte nöjd med den, är orolig att han inte alls kommer tycka om den, sacre. Får väl se, han kommer om någon timme eller två :D

Skitkul stund med Malinski:) Hittade ett kakfat :D Eller hon hittade det faktiskt till mig. Inte exakt sånt som jag ville ha, men för 1 åttondedel av priset så duger det!! Visar det sen när hon säger till mig hur man får det blankt.. Hennes mamma hade tydligen något husknep. Vi var på Willys också och hon handlade. Lika fattig som mig nästan så hon handlade det billigaste av allt haha. Såg ut som en students korg. Och hon är icke student. Illa.

En osmickrande bild på oss båda två!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0