Jag har aldrig....

7 saker som jag aldrig gjort, som många andra har gjort...

1. ... Torktumlat
2. ... Varit full
3. ... Ätit lamm
4. ... Tjuvbadat
5. .... Fått tulpaner av någon.
6. .... haft lösnaglar eller lösögonfransar eller löshår.
7. ... kollat på Prison break

Och några saker som jag har gjort som många andra inte har gjort.
1. ... träffat prinsessan Madeleine
2. ... Tagit ett foto med Timbuk
3. ... fått 6 paket choklad på samma gång
4. ... Manglat en duk! (i min ålder då förstås)
5. ... tältat i Stockholm.
6. ... Nattvandrat från sju på kvällen till sju på morgonen och sedan somnat på en strand!
7. ... sovit under en trappa på båten till Rostock.

Gud vad svårt det var att komma på saker som jag gjort men inte andra. Jag är nog inte så äventyrlig av mig.. Och så är det så att jag inte är en sådan person som konstiga saker händer för. Det finns folk som alltid är med om de mest sjuka saker haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla älskling!!! Vem fan somnar på en strand =D hahahaha !!!



av allt det du gjort och inte gjort så ska jag nog säga vad jag gjort och inte gjort av det du skrivit =P tror folk är mer intresserade att läsa om moi mer ;P....



vi börjar väl med vad jaaag inte gjort..

1. Jag har aldrig fått tulpaner av någon.



2. Jag har aldrig haft lösnaglar, lösögonfransar eller löshår.



3. Kollat på prision break.



4. Träffat prinsessan madelen.



5. Tagit ett foto med timbuk.



6. Nattvandrat från 7 på kvällen till 7 på morgonen och sen somnat på en strand.



hehe och nu till det jag har....



1.Torktumlat.



2. Varit full.



3. Ätit lamm.



4. Tjuvbadat



5. Fått 6 olika chokladpaket på samma gång.



6. Manglat en duk! (i min ålder förstås)



7. Tältat i stockholm.



8. Sovit under en trappa på båten till rostock.



Hmmm....verkar som jag har gjort/fått/haft en del grejer som du ej har.....hihi så ...älskar dig....kyss <3

2010-01-15 @ 15:49:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0