Home sweet home

Jag fick en sån känsla när jag varit nere i tvättstugan och klev in i min lägenhet.. Åh detta är verkligen mitt hem. Det känns som hemma. Jag älskar verkligen mitt place här. Älskar mina saker, inredningen, lägenheten. Jag älskar lukten. Det luktar alltid hemma. Och när jag kom upp från tvättstugan så luktade det nybryggt kaffe. Den lukten kändes bara så hemma. Jag älskar mitt kök för att det är så stort och har så fina luckor. Älskar mitt köksbord och mina gardiner med lila blommor på. Jag älskar min lilla toalett med alla dess färger och jag älskar min sovalkov som är så mysig. Jag älskar min vardagsrumssoffa och mina växter. Min hall är ganska stökig. Men vet inte vad jag ska göra åt den. Det finns inte så mycket vägg där, i och med att det är många dörrar på varje vägg och på den längsta väggen är där garderober. Så hallen är ganska vit och tråkig. En färgglad matta skulle göra susen :)

Jag älskar min balkong till tusen! Längtar till värmen kommer igen när jag kan inreda den som ett extrarum och sitta där och äta frukost och titta ut över turningtorso och barnen på skolgården.

Flummigt inlägg men jag är bara så tillsfreds just nu :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0