Hemmadag

Lustigt hur olika vi människor är. Malin exempelvis hatar att vara "hemmafru" (med det menar jag ta hand om hemmet) och jag tycker det är helkul. Det är kanske nyhetens behag hehe. Idag har jag tvättdag. Blir alltså en hemmadag. Tänkte även göra något fint pyssel av den delen av Malins present som jag slog sönder. Synd att bara slänga det när man kanske kan göra nåt nytt av det.

I eftermiddag kommer mammi en stund. Trodde jag skulle få besök av Elmi&Carro men det blev inte så. Ska nog ses på fredag istället. Imorgon ska jag träna igen, jeyyjj! Tycker det är helkul. Försöker träna varannan dag i alla fall. Jag känner verkligen att jag har blivit bredare om höfter och mage och jag vill få tillbaka den formen jag hade innan. Dilshad tycker jag tänker som en bimbo, men jag önskar att jag inte blev missförstådd. För att ingen ska få dumma tankar så vill jag förklara mig ytterliggare. Jag tycker det är supersnyggt när tjejer har riktigt kvinnliga former, som exempelvis Beyonce eller Tyra Banks. Men eftersom jag inte är van att ha det, så blir det ju klart inte samma effekt. Man har ju byggt upp en självkänsla kring hur sin kropp ser ut så om kroppen förändras förvirras ju även självkänslan. Därför vill jag ha kvar den formen jag alltid haft. Sanningen är att jag ätit för mycket kakor och choklad. :) Ska inte sluta med det, men jag ska sluta att se det som en vardagsgrejj.


Mina tulpaner på bordet här är superfina idag, har slagit ut helt. Vackert :D


Det är så här jag alltid varit och såhär jag vill vara.:)

Kommentarer
Postat av: Mia

ooouuuffff, min SNYGGIIING! :D thihih puss

2010-01-20 @ 12:43:42
URL: http://lillablondy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0