Hemma i byn

Igår åkte jag hem till parentsen och my brother from the same mother ;p Kollade på tv här och hade lite myskväll. Nu är klockan kvart över tolv och vi ska iväg med mormor och morfar på en samlarmarknad. Kolla om där är något fint begagnat. Tycker sånt är ganska kul :)

Ja jag har inte så mycket mer att säga. Vi håller på att snacka om brorsans kalas. Vi behövde flytta hela kalaset till en lokal istället, blev för många för att vara här hemma i huset. Såå nu har vi fullt upp. Det roligaste jag tycker är, är dukningen. Det är det roligaste att fixa med. Dekorationer. Maten är det tråååkigaste.


Sa det sista bara för att jävlas med honey, som blev arg på mig på grund av mitt mat-inlägg. HAHA. Nä men jag är inte intresserad av matsnacket för de snackar ju kött. När tårtan kommer på tal kan jag vara med i samtalet!

Hörs!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0