Hemma i Arlöv

En hemlis.. Jag blir alltid så ledsen när jag åker hem från familjen. Blir depp och bara ledsen. Typ dåligt samvete. Jobbigt. Men idag är det bättre. Har äntligen fått hem flickorna efter en månad hos familjen! Nu sitter de här på golvet och tuggar på pinnar. Mums filibaba.

Igår var ju kalaset. Helt okej var det. Mådde inte så bra i slutet så var nog inte så social. Men men. Allt kan inte bli som man tänkt sig. Brorsan blev i alla fall skitglad för snapsglasen jag köpte. Två stycken med logo på några av hans favoritband - Social distortion och Ramones. Rock är det. Bra att han blev glad :D

Här kommer lite bilder.


Dukningen. Brorsans val.


Barnen först och sen släkten från pappas sida. Ett glatt gäng :D


Snapsvisor. Väl valde utifrån födelsedagsbarnet!


Älskade brorsan öppnar presenter


Oscar och jag och morfar där bak!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0