Girly night

För och främst, tack Sanja för dina kommentarer! Saknar din blogg!!

Jag hade skitkul igår hos Mia. Vi kom först lite sent, blev att vänta i Lund mer än en halvtimme. Alla tåg var sena igår. När vi kom fram åt vi först underbart god sallad. Hon hade köpt fem flaskor dressing hahaha. Så söt. Vem äter så mycket? Vi var 9 tjejer där och vi var hemma hos Mias syster. Måste säga att hon hade så sjukt snygg inredning. Jag vill också ha öga för sånt! Efter maten blev det spel. Med andra ord, så jädra kul vi hade. Spelade det rätt länge bytte lag så det var skitkul. Alla kom närmre varann. Sen blev det fotodax och massa roliga foton. Massa fulfoton som jag nog inte får visa i bloggen. Det är skitkul, för det finns alltid några folk som säger att de aldrig blir bra på bild, fine, då kör man bilder där alla ska vara så fula som möjligt och plötsligt ser alla lika fula ut :D

Det var bara jag, Linn, Mia och Vanessa som ville dra ut och sen kom en annan tjej och mötte upp oss vid centralen. Det blev Crome vid Knutpunkten i Helsingborg. Först tyckte jag sådär, för det var inte så mycket folk och jag kan verkligen inte dansa när jag vet att folk sitter och kollar på mig. Är för blyg för det!! Men efter någon timme så öppnade de upp ovanvåningen där man kunde dansa, lite bättre dansgolv där och skitbra musik hela kvällen! Massa äldre r´n´b-låtar som "Burn it up", "Breathe" med Sean Paul och Blue cantrel och massa flera låtar som man dansade till för några år sedan. De äldre r´n´b-låtarna är ju såå mycket bättre än alla som kommit på senare tid, tycker jag! Så det blev massa dans.

Här kommer some pics!


Mia :)

Linnsi


Me&Mia.


Fr. vänster: Emelie, Sara, jag Mia, Vanessa, Linn och Mias syster Nina.


Bästa bilden!


Bjuder på en fulbild iaf :)

Kommentarer
Postat av: Sanja

Så lite så, gillar att läsa din blogg. Jag har en ny blogg nu med samma namn www.walkinthepark.blogg.se =) Såg att du ska komma på Irenas tjejmidda, skit kul ses då om inte innan =) kram

2010-01-31 @ 19:21:02
Postat av: Linnsan

Diggar bild nr 5;) Give it to me haha:D

2010-02-01 @ 17:33:59
URL: http://linnsi.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0