Gårkvällen

Hallu vänner. Gårkvällen var intressant. Hade ju blivit bjudna på vernissage. Haha jag vet att hon tjejen är rätt rolig och annorlunda. Typ världens mest positiva och allting är underbart och inget är omöjligt, riktigt skön. Men det roliga nu var att hon bara bjudit in massa människor innan hon ens fixat någon "konst" så att säga. Vi var hemma hos henne i ovanvåningen på ett gigantiskt hus, gammalt lager för bröd. Gammalt hus med massivt trägolv och sovloft, riktigt soft. Konsten bestod av lite småteckningar, lite texter och lite foto som satt på väggarna.

Hon sa att hon mest ville lura dit lite folk. Några tjejer spelade lite musik, bra musik. Dragspel, bas, trumpet och fiol (älskling rätta mig inte nu! det var en bas okej). Hon bjöd på lite soppa och dricka. Först kändes det lite konstigt för jag&Dilshad satt mest för oss själva. Blir lite konstigt när man kommer in med nya folk.. Men sen började vi göra fruktsallad och då började vi snacka med fler.. Så det blev lite fruktsallad och glass och Dilshad hittade en kvinna som var ingenjör så han frågade ut henne totalt om massa matteskit haha. Jag satt intresserat och lyssnade fast jag kände mig som ett spånhuvud.




Nya läppglanset :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0