Friday!

Här sitter en glad Sofie och skriver. Drömde inatt att Linn dejtade Eddie från Idol. Weird.

Igår ringde Malin och bjöd oss på spelkväll hos henne nästa fredag. Mia bjöd mig på tjejkväll den 30. Fan vad skojj :D Ser fram emot det som sören. Ikväll är jag bjuden till en vernissage... Ska nog dit. Hon verkar verkligen vilja att jag kommer så ska nog dit med Dilshad.. Nervöst eftersom jag knappt känner henne och ingen där, men kan väl bli en snabbtitt i värsta fall. Testa nya saker :)

Träningen igår gick faktiskt bra, började lite mjukt. Kommer bli skitkul! Ska dit på måndag eller tisdag! Köpte alltså ett dagskort, så jag får träna måndag-fredag 07-16 för 99 kr i månaden. Eftersom jag är hemma mycket på dagarna kändes det som det bästa alternativet för mig, prismässigt också hehe.

Mycket roligt att det är mycket på G. Imorgon blir det en lördag med honey och på söndag kommer min family.
Hörs av sen!

Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

SV; haha det lät mycket roligt :)



Ha en bra dag!

2010-01-15 @ 10:28:52
URL: http://linnedins.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0